2007年12月13日 星期四

Pettitte: Yanks don’t need Santana

帥派說:洋基不需要山大王

Andy Pettitte was asked whether the Yankees needed to get Johan Santana. He gave an interesting answer:
帥派被問到洋基是否需要簽下山大王這個問題,他給了令人覺得有趣的答案:

“I guess there has been a lot of speculation that we need a true power arm, ace or whatever. I disagree with that,” he said. “I think Wang is an absolute stud. I think he is an ace. I understand he struggled in the postseason but that’s going to happen. I’ve struggled in the postseason before then come back and pitched extremely well. … To say we need (Santana) to be successful, that’s hard for me to say.”
"我想,現在已經有一大堆的猜測說我們需要一個真正的強力投手,真正的ACE。我不同意這樣的說法。"帥派說,"我認為小王無疑的是一個很棒的投手,我認為他就是ACE。我了解他在季後賽表現的很掙扎,但這是必然會發生的事情。我以前也曾經在季後賽掙扎過,但在那之後,我重新找回了自己而且表現的很好。要說我們需要山大王才能夠成功,這對我來說很難說出口。"

Pettitte later said that pitching in 2009 at the new Stadium is something in the back of his mind.
帥派後來說,能夠在2009年洋基的新球場上投球,將是他內心渴望的一件事。

UPDATE, 11:19 p.m.: Pettitte signed a one-year deal for $16 million, no option for 2009. He essentially took the same deal that was in the option.
帥派剛簽了一紙一年1600萬的合約,沒有2009年的選擇權。基本上他簽下的合約與當初選擇權的內容是一樣的。

News source:http://yankees.lhblogs.com/2007/12/12/pettitte-yanks-dont-need-santana/

1 意見:

匿名 提到...

派帥人真好 @@