2007年12月19日 星期三

Clemens: I didn’t do it

老克說:我從來沒有碰過禁藥

Via agent Randy Hendricks, Roger Clemens has issued this statement:
透過經紀人Randy Hendricks,老克發表了以下的聲明:

“I want to state clearly and without qualification: I did not take steroids, human growth hormone or any other banned substances at any time in my baseball career or, in fact, my entire life. Those substances represent a dangerous and destructive shortcut no athlete should ever take.
"我想要清楚慎重的表明:我在棒球生涯的任一刻,實際上,是人生當中全部的時間裡,都沒有服用類固醇、人類生長激素或是任何大聯盟禁止使用的東西。這些東西代表了危險以及毀滅性的捷徑,任何運動員都不應該嘗試。"

“I am disappointed that my 25 years in public life have apparently not earned me the benefit of the doubt, but I understand Senator Mitchell’s report has raised many serious questions. I plan to publicly answer all of those questions at the appropriate time in the appropriate way. I only ask that in the meantime people not rush to judgment.”
"25年的棒球生涯在大家的質疑之下,很明顯的沒有帶給我任何的好處,對此我感到很失望,但我也明白參議員
Mitchell的報告內容揭露出了一些嚴重的問題。我打算在一個適當的時間點,透過適當的方式來公開答覆這些問題。我只希望在此時,大家不要急著下定論。"

——————

Clemens is not dancing around the subject as Andy Pettitte did, give him credit for that. But why didn’t he meet with George Mitchell when offered the opportunity?
老克並沒有像帥派因為這個話題而隨之起舞,對此應該給他一些讚賞。但是,為什麼當有機會跟George Mitchell碰面時,他卻沒有去呢?

It’ll certainly be interesting if Clemens goes to court on this.
如果老克之後會對此問題做出解釋的話,那一定會很有趣。

News source:http://yankees.lhblogs.com/2007/12/18/clemens-i-didnt-do-it/

0 意見: